shi sen taksitle alıyorsun galiba aladabilirim ama malesef ki almadım çok düşüksünüz gerçekten yaaa 😂 bilmedende nasıl insanlara yürüyorsun sen benim hayatımı yaşam tarzımı bilmeden nasıl. Emin konuşabiliyorsun ki 😂 şakamı
Siz biraz önce bilmeden bir insanın hayatının üzerine konuştunuz, biz sizinki üzerine konuşunca mı sorun oldu? Benimde var takım takım dizecek imkanım, istesem yurtdışından getirecek imkanım ama modelleri benim zevkime ve tarzıma uymadığı için evimde bir tane bile göremezsiniz. Şimdi alamadığımız için mi bulunmuyormuş evlerimizde acaba 🫠 Ayrıca gerçekten pahalı. Tek bir fincana veya ikili fincana o paralar verilene kadar çok daha güzel modellere dörtlü veya altılı fincan takımları alınır, pahalı zevksiz şeyler kullanıyorsunuz diye kendinizi statü sahibi sanıyorsunuz. Elinizde gerçekten var olan bir şeyi Ai ile atmakta, ne bileyim garip ☺️