nurzeyd06 ben zorunlu bıraktım maalesef ama bence tamamen bırakmayın azaltın geceden falan 1 yaşında sonra emzirilmesi önerilmiyor kızımı 12 aydan sonra gece etmesinden kesip 2 yaşına kdr gündüz emzirdim gündüzleri de azaltmıştım o da iyi yiyordu o zamanlarda öyle yapabilirsiniz tabi doktorunuza danışarak