KafadanTayfa ben de bebeğim 2 yaş 10 günlük oldu artık tamam dedim bir anda kestim , memeye bağımlıydı resmen gecede defalarca uyanıyordu sayısını hatırlamıyorum bile sabah kadar memede duruyordu ağsından çektiğim an çığlık kıyamet alana kadar susmuyordu tak etti bir gün sabır taşı sürdüm bugün 15 gün oldu hala sancılı süreçteyiz uykuları düzelmedi arada hala istiyor , gece uyanıp krizlere giriyor ama pes etmedim bir şekilde sakinleştiriyorum sürekli yanında olduğumu gösteriyorum inşallah geçecek diye bekliyorum bende .