gizgez Bebelac kullanıyorum çok memnunum hiç sorun yaşamadık. İki çocuğumuda bebelacla büyüttüm ihtiyacı olan vitamin minerakkeri içeriyor gelişimleride gayet iyiydi. 2. Çocuğumda anne sütüyle beraber kullandık severek içti tadınıda sevdi hemde gayet ekonomik fiyatıda uygun tavsiye ederim
esra_ygr Ben Bebelac Gold kullanıyorum bebeğimde sindirim problemi yaşamadık içerik olarak da zengin ve besleyici olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim
nurdenizf Aptamil uzun yıllardır olan bir marka olduğu için şuan pronutra serisine başladık. Şuan iyi gidiyoruz bebeğim seviyor kilo aldı gibi gelişimi ilerliyor
demirhediye Bebelac gold kullanıyorum eczacı önerisi ile almıştım gaz kabızlık yapmadi sindirimi kolay çok memnunum hiçbir sorun yasamadim
yasemin233 Aptamil pronutra kullanıyorum. Sütüm yetmediği için mamayla destek sağlıyoruz. Çok kaliteli buluyorum bu markayı , herhangi bir yan etkisini de görmedim, tavsiye ederim
elifhazelll Bebelac gold kullanıyorum kabızlık olmadı kilo alımı güzel gelişimi güzel tavsiye ederim sizlerede
limonlucheesecake vuessunn Aptamil pronutra kullanıyorum ilk deneyimde iyi sonuç aldık 3 aylıkken başladık şuan 4 aylık gaz hazımsızlık kabızlık vs yapmadı kilo aldrdı
ebruozkrkmz Aptamil pronutra kullanıyoruz gaz problemi yapmadı bebeğimin kilosunu arttırdığını düşünüyorum sindirimi kolay bir sorun yaşamadık tavsiye ederim
esra_ygr Aptamil Pronutra kullanmaya başladık hem emziriyorum hem de mama kullanıyoruz içeriğinde palm yağı olmaması çok güzel sindirim sorunu da yaşamadık arkadaşımın önerisiyle kullanmaya başladım
elzemls Bebelac gold kullanıyorum tadı güzel, bebeğim severek içiyor gazda kabızlıkta yapmadı. Çok memnunum hiç sorun yaşamadık
gizememre elzemls Bebelac mı kullanıyorsun aptamil mi ? Önce ki yorumun da da aptamil kullanıyorum demişsin
sevgigormus Biz bebelac gold kullanıyoruz bebek çok rahat etti oldukça güzel , içeriği de temiz bence gaz kabızlık yapmadı hepinize tavsiye ederim .
hellomy99 vuessunn aptamil presyneo kullandık karnı süğrekli guruldadı ve kabız oldu pronutraya geçtik maalesef o da kabız yaptı ve çok gaz oldu şimdi bebelac golf aldık bakalım inşallah bunda bir problem yaşamayız