erva97 ya bir şey olmaz uyusun çocuk. Ben 3-4 saat uyandırmıyordum, gece bazen 5 saat uyuyordu ilk 10-15 günlerde. Gündüz 3 saat arayla emziriyordum çocuk uyanmıyordu. Sarılık başlangıcı da vardı, 1 hafta sonra gittiğimde sarılığı da kalmamıştı 😊 tabii her çocuk farklıdır ama