erva97 Canım ben de aynı şeyi yaşadım 😔 Özellikle yenidoğanda doktorların 2 saatte bir besleme demesi gerçekten önemli, ben de çok zor uyanıyordu ama yine de uyandırıp veriyordum. Çünkü bu dönemde kan şekeri düşmesin diye sık beslenmeleri gerekiyor 🤍Ben altını değiştirerek, üstünü biraz açarak ya da ayağını hafif okşayarak -ıslak mendil sürerek uyandırıyordum bazen emzirirken bile uyuyordu 😅 Ama yine de az az da olsa alması yeterli oluyor.Bir süre sonra zaten kendisi uyanmaya başlıyor, o ilk haftalar biraz zor geçiyor gerçekten 🥹 İçin rahat etsin diye bence doktorunun dediğini uygulamak en güvenlisi 💕