octaviablakee ben de kasım ayında 13:14 aylık bebeğimle taşınmıştım, mutfaktaki çoğu eşyamı nakliyeciler kendisi koliledi, kıyafetleri de aynı şekilde askılarından çıkarmadan kutulayarak taşıdılar, gerçekten bu yöntem pratik oluyor yerleştirme sırasında. Ama şu streç olayını çok iyi akıl etmişsiniz, ben salonda konsolda duran yemek takımı su bardağı gibi bazı eşyalarımı kendim paketlemiştim ve Malesef gazeteye sardığım için hem yıkamak zorunda kaldım hem de ellerim filan mahvolmuştu 🙃