Selam anneler, ben geldim! Bu aralar taşınma telaşım vardı çok aktif olamadım. 11 aylık bir minnoşla ev taşımak… Nasıl anlatsam? Yorgunluktan ölüyorum 😂 Ama sağ salim bitti ve size “Keşke daha önce bilseydim” dediğim, bizzat denediğim altın değerinde tüyolarla döndüm, Yorumlar da konuşalım sizin de pratik taşınma tüyolarınız var mı?