fkrts 1susu bende aynı durumdayım probiyotik olarak trubiotic asla işe yaramıyor forbiome daha iyi ayrıca temiz içerikli, ama reflüyü azalttığı söylenemez doktor bana benim bebeğimde 6 ay kustu yapacak birşey yok dedi
1susu fkrts henüz kargolarım elime ulaşmadı kullanınca bakalım faydasını görebilecek miyim bende. Ya biz yine sabredelim de bebişler helak oluyor yavrum bulantı hissinden kıvranarak uyuyor kusarak uyandığı oluyor insanın içi el vermiyor izlemeye
fkrts 1susu malesef bizde öyleyiz sabahın 4.30 u 1 saattir kusuyor yine kızım hem fışkırtarak hem pütürlü korkuyorum birşey olacak diye uyku uyumuyorum artık herşeyi denedik kaç doktora gittik malesef çözüm bulamıyoruz
1susu fkrts canım benim ya Rabbim şifalar versin tez zamanda. Siz gaviscon kullandınız mı ? Çoğu kimse kullanmış ve memnun
1susu tyugsug inek sütü ve ürünlerini bıraktım bakalım. Yeğeniminde hipotroidi vardı o da çok kusuyordu aslına bakarsanız
fkrts 1susu şurupta denedik onuda kusuyor evolvia ar aldık onuda kusuyor bugün yine gittik idrar yolu enfeksiyonu da kusma yapabilir dedi doktor onun için tahlil vericez
kubraakgn gulguzel merhaba kansızlık yaptı mı acaba bilginiz varmı biz evolvia ar kullanıyoruz kabızlık yaptı değiştirmeyi düşünüyorum
gonca01 kubraakgn bu mamayı kullanırken biberon da çok önemli yavaş akış biberon kullanıyorsan maalesef o da etkiliyor
gonca01 1susu kabızlık için doktora danışın bi yine de sab simplex damla kullanabilirsiniz hem gaz giderici hem sindirim kolaylaştırıcı emzirmeye devam ediyorsan relactaz damla da verebilirsin yine kabızlık ve anne sütü sindirim kolaylaştırıcı emzirme esnasında ağzına damlatıyorsun ama bunları lütfen doktorunuza danışıp kullanın
1susu gonca01 doktora gittiğimde max 8 gün arayla kaka yapmıştı en son normal dedi. Geldikten sonra iki kaka arası 14 günü buldu. Gittiğimde danışacağım bu konuyu. Trubiotic başlattı bide sipariş verdim henüz gelmedi Belkide kullanınca faydasını görürüm kabızlık konusunda
gonca01 kubraakgn Philips biraz akış olarak yavaş başlıkları chicco deneyebilirsin aynı şekilde devam ederse
1susu fkrts tsh da baktırın bence yeğenimin hipotroidi çıkmıştı. İlaçlar iyi gelmezse bende baktırmayı düşünüyorum
gonca01 1susu alışveriş sitelerinden bu tür şeyleri de siz bilirsiniz ama almamanızı öneririm çünkü eczaneye göre evet fiyatlar uygun ama eczacı arkadaşlarım ürünlerin piyasada çok fazla sahtesi olduğunu söylüyorlar uygun fiyatlı bu yüzden satışta oluyormuş yine de siz bilirsiniz
ozgeyenigul Probiyotik olarak klaire labs tavsiye ederim alerjik çocuklar için. Ben 2 çocuğumda da kullandım, kullanıyorum. Reklam değildir 😀 parasını verip alıyorum.
1susu ozgeyenigul Trubiotic yeni aldım bi faydasını görmezsem aklımda bulunsun. Tavsiyeniz için teşekkür ederim 🌸