minnakanneyim tyugsug geçmiş olsun inşallah çabucak geçer biz ilaç kullanmadik o yüzden ilaç belki fayda sağlamamıştır başka ilaç deneseniz ? Yada kilo alımı iyiyse beslenmedede bir sıkıntısı yoksa ilaç kullanmasaniz bizim doktorumuz böyle demişti
tyugsug minnakanneyim biz hiç kullanmadık ilaç başka doktorlar verdi ama kendi doktorumuz vermedi bende kullanmadım
gizemtemel 1susu 6.ayina kadar malesef kusmalar oluyo biz 4 ayı bitiricez biraz kusmamiz azaldı probiyotik damla kullanabilirsin birde kusması boyle agiz dolusu mu yoksa mama artani mi
1susu gizemtemel anne sütü ile besleniyor. Balgamlı kesik süt gibi kusuyor çoğunlukla ama arada olduğu gibi süt hatta fışkırır tarzda kusmaları olduğu bile oluyor. Hangi probiyotiği kullanıyorsunuz ?
gizemtemel 1susu forbiome probiyotik eger fiskirir sekilde kusuyo doktorunuza danisin bence belki sutunuz yaramiyo olabilir mesela benim bebegim beni emdigi zaman hep kusardı 2 ay emdi sutum kesildi zaten ama mama gectikten sonra kusması hafiflemisti
1susu gizemtemel bugün doktorum Trubiotic ve gaviscon başladı inşallah bunlar işe yarar. Aynı zamanda reflüsüne alerji kaynaklı olabileceğini söyleyip inek sütü ge içeren besinleri bi süre tüketmemi söyledi.
1susu gizemtemel çok zor biberonu bıraktık tekrar başlamak hiç istemiyorum ya ayrıca mama da kusma seviyesi aynıydı diyebilirim fark eden bişey yoktu
Eyll-9 1susu ikisini de kullanıyorum probiyotik sindirimi kolaylaştırıyor inat dönmesini kurmasını engelliyor çok iyi gelir
fkrts 1susu bende aynı durumdayım probiyotik olarak trubiotic asla işe yaramıyor forbiome daha iyi ayrıca temiz içerikli, ama reflüyü azalttığı söylenemez doktor bana benim bebeğimde 6 ay kustu yapacak birşey yok dedi