@“1susu”#p38909723kesinlikle öyle teşekkür ederim. Dilerim sizde tez zamanda şifa bulursunuz. Polatlıdaki doktor bize de aynı ilacı verdi hatta çık ısrar ettiğim için birazda başından atmak için.iki hafta önceydi şiddetli öksürük, ağlama krizleri , nefes alamıyor tıkanıyor. Bir terslik var dedim götürdüm. Annesi azıcık gribi var dediler. Meğer bebeğim rsv olmuş boşu boşuna zaman kaybettim. Mide için gittiğimde başka bir hastanenin aciline gittim test yaptırdım ve rsv çıktı. Dört gün yoğunbakımda kaldı. Allah iyi hekimlerle karşılaştırsın hemen baştan atmaya çalışıyorlar. Bir de anneliğin verdiği içgüdüyü çok hafife alıyorlar.