1susu bizde de aynı sorun var maalesef ki gastrotussbaby kullandık başta iyi geldi sonra etkisi gitti emzirmemle birlikte daha memedeyken kusuyordu kızım doktorumuz evolvia ar mama önerdi sadece eczanede bulabiliyorsun bu mama iyi geldi kızıma 4,5 aylık olana kadar kullandık kusması sadece gazını çıkarırken çok az bir yemek kaşığı kadar oluyordu şu anda üç haftadır az az sık sık besleme yöntemini deniyorum evolvia normal mama ile çok faydasını gördüm nerdeyse 5 aylık olacak kızım şu anda 2 -3 saate bir 150lik besleniyor bu beslenme şeklini ve AR mamayı deneyebilirsin içeriği çok iyi bi mama en basiti çoğu mamada balık yağı yokken bunda var yani uzun lafın kısası ya Evolvia AR dene ya da az az sık sık mideyi baskılamadan besleme yapmanı tavsiye ederim 🫠