cakebabe incirreceli_06 benim 3. kullanışım ilk ikisi çok kötüydü doğum sancısı gibi regl ağrısı çekmiştim düzeni de bozmuştu şimdi daha regl olmadım yüksek doz hormon içeriyor işte çok kötü aslında yumurtlama gününde mi oldu ilişki
incirreceli_06 cakebabe yani adetim biteli ¾ gün oluyor yumurtlamaya denk geliyor mu bilmiyorum takvime göre daha var peki etkisi uzun sürüyor mu birkaç ay felan ilacin
cakebabe aslan312 tam yumurtlama günü değildi ama 2 3 gün vardı daha regl günüm gelmedi 1 haftası var dört gözle bekliyorum
aslan312 incirreceli_06 ben ella değilde muadil ertes72 aldım ama lla daha güçlüymüş ama benim aldığım sanırım 650 falandı ella daha apahalı ama daha etkili
incirreceli_06 aslan312 valla bilmiyorum Bi anlık korkuyla kullandim iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum yan etkileri çok kötüymüş bu beni korkuttu bilseydim sanırım kullanmazdim