incirreceli_06 canım biz doğumdan sonra baya bi prezervatifle korunuyorduk daha sonra eşim korunmaya başladı ama kesin net bebek istemiyorsan daha sağlam bir korunma yöntemin olsun spiral bence en iyilerden. Biz olsada olabilir kafasında olduğumuz için geri çekilme kullanıyoruz artık . Net istemiyor olsam spiral taktırırım. Dışına akmış derken kondomun dışınamı senin dışınamı biraz açık oldu ama kusura bakma