pink9 gece 3 ile 5 defa uyanması normal , benim bebeğim de 3 defa uyanırdı şuan 4.5 aylık oldu 5 6 defa uyanıyor bazen anne teması istiyor olabilir, gaz sancısı olabilir , her uyanma açlık olmayabilir , uyandığında ilk pışpış yapın elinizi göğsüne koyun , kucağınıza alın temas istiyordur belki , yada gaz çıkarma pozisyona alın gaz sıkıntısı da olabilir baktınız ağlıyor acıkmıştır emzirin :) bu aylarda normal ama uyku döngüsü değişiyor da olabilir :)