bebibe Bebeğim 4 ay 11 günlük 4.aya girdikten sonra gece uykusu diye bir şey çıktı hayatımızdan yenidoğan döneminden daha sık uyanmaya başladı, benzer şeyler yaşayanlar var mı ne zaman düzelir bu durum yapabileceğim bir şey var mı dertleşebiliriz…
ysm53 bebibe 4. Ayda uyku gerilemesi var yaşadıklarınız normal. Sonra düzeliyor tabii ardından diş vs başlıyor yine bozuluyor 15 ay oldu hala düzelmedi 😂
pink9 bebibe merhaba hosgeldınzı 4.ay atağına 😀 yenı çıktık beş aylık olduk tam bır ay sürdü mahvoldum sureklı kıcak ıstedı zaten kucak ısteyen bebektı daha da kucağa düştü kucakta oturmak da yok yerınde duramıyor kalkıp Evın ıcınde tur atacaksın gece uyuyordu 40 dk sonra uyandığını bılırım gece ıkı ya da üç saatte uyanıyordu üçüncü ayda gece kesntısız beş altı saat uyuyan çocuk dördüncü ayda saat başı ya da ıkı ya üç saatte uyanmaya başladı gurnuz uykuları kısaydı 35/40 dk gıbı sureklı elı ağzında mızmızı ağlamaklı canınızı sıkmayın bır ay sürdü bızım
Badeninannesi_35 bebibe bizimki 4 ayında gece uykusunda falan güzeldi 5 aya doğru yaklaşırken gece saat başı kalkmaya başladı şimdi 5 ay 11 günlük bazen iyi uyuyo bazen saat başı uyanıyo
Liyosunannesi bebibe 15-20 gün gece uykusu ne bilmedim. Şuan tam 4 buck aylığız bi haftadır gece uykuları iyiydi 2 gündür de gündüz uykuları bozuldu. gece uyusa gündüz uyumuyo dişlerinden cok huysuz sanki. Atağa girdi, üstüne sünnet ettirdik o bitti derken dişler başladı
pink9 ysm53 merhaba diş donemı Nasıl henüz oralara gelemedık Bız dördüncü ay kadar zordegıl deyın lütfen 😀
yagmurtekin2021 pink9 ay bizi anlattınız resmen ama bizim ki 3 ay 11 günlük yaklaşık 20 gündür gece uykuları çok güzeldi. Sadece beslenmeye kalkıyordu ama bu 2 gündür bozuldu sanki çocuk, gece uyumuyor uyanıyor sürekli, ağlıyor kucakta gezmek istiyor
bebibe pink9 sonra düzeldi mi peki 🫠 şu an nasıl uyku düzeni bir de ellerini parmaklarını çok sert emiyo bazen sinirle ağzına götürüyo bu diş ağrısı mı sizce
ysm53 pink9 ben 4. Ayda çok bir şey yaşamadım yani bizde değişen gündüz uykuları olmuştu. Fakat 5. Aya girince alt dişi çıktı 5.5 aylıkken de ikinci dişi geldi. Gece ağlayarak uyanıyordu ve saatlerce uyanık kalıyordu. Ondan sonra zaten her ay bi diş geldi sancısı osu busu bir ayın 4-5 günü rahat uyuyordu şimdi 14 dişi var. Tabii o süreçte memede uyumak istedi hep o da ayrı bi alışkanlık yaptı ve geceleri bu sefer de emmek için uyanmaya başladı kısır bi döngüye girdik yani. Her bebek farklı belki sizinki daha farklı atlatır.
pink9 ysm53 çok gecmış olsun korktum şu an elı hep ağzında valla diş mı bılemedım hep alt damakta sızın bebek de mı hep alt yerlere dokundu parmaklarıyla ateş oldu mu Pekı hep ağlamaklı mı oldu ay surkelı memede olması kötü olmuş ya bır uyuduğumuz gece var o da zaten en fazla kesıntısız kaç saat yani Allah kolaylıkla geçirsin
pink9 bebibe Bız bugün beş aylık olduk gozlemleyecegım bakalım bu gece bellı olur 😀sanki bugün gündüz bır tık sakindi ama aşı olduk memenjıt onun durgunluğu mu nedır bılmem ama dördüncü aydan sonrası rahatmış öyle dıyolar ever nasıl emıyor bugün akşama doğru bebegım bır sinirlendı nasıl emıyor elını uyurken de emıyor valla bılmıyorum diş mı hep parmaklarıyla alt damağını kaşıyor gıbı doktor da daha erken dişe 7. Ay falan çıkar dedı hatta damaklarına baktı şişlik yok dedı dişlerı yani damakları kaşınıyor bncesurkelı alt damakta parmakları
bebibe pink9 bizim doktor hemen dişleri kaşınıyordur dedi 😁 aceleci biri 😅 ama aynen dediğiniz gibi bazen böyle tak tak bi sinirle emiyo parmaklarını İnşallah uyumuştur gece 😁
pink9 ysm53 ıyı çok şükür ateş olmasın Pekı surkelı elı ağzında sinirlenıp ağlıyor muydu uykusu gemeye yakın ozellıkle elı ağzında çok sinirlenıyor. Yani dişin en zor yanı gece uyanmaları mı dıyorsunuz her gece mı böyle surkelı sık uyanıyor acaba emdıkce kaşısntısı mı hafıflıyor
pink9 bebibe yok ya sureklı uyandı durdu 4.ay atağından çıkamadık mı nolduk acaba aç olduğu ıcın mı uyanıyor dıylrum artık ılk uyku dört saat sürdü sona bır saat sürdü sonra üç saat sonra uyandı bu ayda 8/9 saat uyuyabılırı dıyolar valla keşke uyusa
bebibe pink9 dr.osman gönülalı takip ediyorum da bu üyku düzeni dişten olabilir diyor p da bir de bu 4.ay atağı bazı bebeklerde 5 buçuk aya kadar sürüyormuş inşallah o kadar sürmez bizimkiler
bebibe Liyosunannesi of aynen biz de sünneti yeni hallettik aynı mıyız acaba benim oğlum 20 aralık doğumlu bizim de şöyle mesela 5 6 gün gece hiç uyutmuyo sonra arada 1 gün yinekötünün iyisi gibi sonra yine aynı 4.aya girdiği günden beri böyleyiz inşallah böyle kalmıyordur ileriki aylarda
ysm53 pink9 tabii anne sütünün ağrı kesici bi etkisi varmış. Yani diş olduğunda daha sık uyanıyor. Diş yokken de 3-4 kez uyanıyor. Diş zamanı saat başı uyanırdı. Ama her çocuk bir olmuyor.
aynak pink9 ayy evet benimde uykusu geldiğinde ağzına bişeyler koymak istiyor elini , örtüsünü ağzına alıyor bu neyden kaynaklı uykuya geçişimiz çok zor oluyor
pink9 bebibe evet o doktor öyle dıyor da valla Bız besındı ay olduk bakın bır ay gectı hala uykusu bozuk o zaman bızım atak uzadı 😔gece üç saatte bır uyanıyor üçüncü ayda neguzel ⅚ saat uyurdu bır aydır gecelerı sık uyanıyor sızınkı kaç saatte bıruyanıyır bır de ellerı surkelı ağzından her seyı emıyor ellerını emmekten uyuyamıyor emzık de tutmuyor uyuyor elını buluyor emıyor aglıyor
Liyosunannesi bebibe 16 aralık bizimde, aynen dediğiniz gibi bi hafta falan hiç uyku yok sonra hayatta kalacak kadar bi iki düzelip yine bozuluyo, hırıltımız var diye bi damla verdiler bize uyku yapıyomus, o biraz fayda etti bi iki gecedir uyuyoruz şükür
aynak bebibe 4ay 20 günlük bebeğim uykusu geliyor ama ağlaya ağlaya uyuyor meme uykuluyken emiyor gece sık uyanıyor az önce zor bela yine uyuttum 🤦♀️ değişik ortama gittiğimizde de ağlama krizi geliyor
bebibe aynak bu benim bebeğimde de yeni başladı yeni bir yüz gördüğünde dudaklarını büzüyor ya da direk bağıra bağıra ağlamaya başlıyor