myavokado amin 🙏🏻
Ya insanlar yorum yapmayı çok seviyor, çok takıyorsa gelsin evinize yemek yapsın temizlesin felan da siz de daha çok vakit ayırabilin çocuklarınıza madem. Anca boş laf yapıyorlar hiç icraat yok.
Bence hak geçmiyordur, öyle olsa ikiz üçüz analarının hali duman olurdu dediğimiz gibi..Ama anlayabiliyorum tabi neden öyle düşündüğünüzü, ana yüreği o duygu hep oluyor insan da…Çocuklarınız sizin onları ne kadar sevdiğinizi hissediyordur o yüzden hak mak geçmiyordur bence, üzülmeyin.. 💓✨