myavokado araları 3 yas 9 ay benimde iki bebeğimin.. her gün ayrı vicdan azabı yaşıyorum bende yani sürekli hadi oyun oynayalım, hadi benimle biraz ilgilen diye gözlerimin içine bakıyor oğlum. Ancak ne mümkün? Kızımın uykuları çok düzensiz, ne öğlen uykusu ne gece uykusu şöyle deliksiz 2-3 saat uyudugunu görmüyorum hal böyle olunca da sürekli onun basındayım. Kardeşi olduğu için çok mutlu evet çok aklı başında ama o da daha bebek ve birden büyümesini istedik 🥲 bu vicdan muhasebesi gerçekten çok ağır, ne hissettiğinizi çook iyi anlıyorum ama geçecek bu günlerde sabır.. ikisinin beraber oynadığı günleri hayal edip duruyorum bende. Rabbim can sağlığı versin, size de kolaylık versin 🌸