Benim ilk dakikadan geldi sütüm Ve en önemlisi çokta güzel emiyordu, yara da oldu Kanadı kabuk bağladı gözlerimden yaş geldi ayaklarımı yere vura vura emzirdim Kollarımı ısırıyordum.bir an vazgeçmedim zeytinyağı Sürdüm streçledim Lansinoh krem sürdüm ve eme eme alıştırdım göğsümü yarası geçti ama şimdi de benimde sütüm Çok azdı Günlerdir😔 Çok üzülüyorum doymuyor sürekli ağlıyor sağıyordum ilk günlerde sarılık olduğu için doktorum ekstra mama verdirtmişti. 3 gündür kestim artık.ağlasada sızlasada göğsümden ayırmıyorum ve çoğaldığını hissediyorum. Tahin pekmez, bestlak damla rezene ve sürekli su içtim çoğalıyor. İnşallah hep birlikte atlatırız. Stres uylusuzluk çok önemli kafanı rahat tut kendini çoğalması için inandır aksi olunca gerçekten azalıyor