Sevgilimmm sağacaksanız bu emzirme gibi düşünün 2saatte bir sağılmalı ayrıca bebeğin emme kuvveti makineden daha farklıdır yani daha çoktur, mümkün olduğunca teninizde göğsünüzde tutun bebeğinizi yavaş yavaş ağzına vermeyi deneyin kahverengi bölümü biraz ağlar bağırır ama başka çaresi olmadığını anlayınca alacaktır. Benim bebeğimde doğduğunda memeyi alamıyordu, 25gün sonra ilk defa memeyi tuttu ve çok şükür emiyor. Tabi bende aynı sizin gibi yapıyordum önce tirle ile sağdım baktım olmuyor makine edindim ve sağıp verdim şimdi çok şükür emiyor doğmadığını anladığımda da mama veriyorum doktor söyledi ..ha bide yarayı en iyi geçiren kendi sütün ve bebeğindir. Gelen sütten mama ucuna sür, bide bebeğin emse yara diye bir şey kalmaz. Ben elektrikli makineyle sağarken arada yara oluyordu, kabuk bağlıyordu ve kanıyordu..şimdi emiyor ya çok şükür hepsi geçti ayrıca karbonatlı suyla temizleyebilirsin meme uçunu