parla__ ekmeği çok aşırı seviyor 🥲 günde bir dilim veriyorum artık kırmak istemediğim için. Bisküvi veya karabuğday patlağını da parkta kullanıyorum genelde. Diğer çocukların yanında meyve tarzı şeyler yemesi özendirici olabiliyor maalesef, bir de büyük parçalar olduğu için uzun süre oyalanıyor.
Kuruyemişlerin boğazına kaçma riski olduğu için blenderdan çekmeden veremiyorum hala, dolayısıyla dışarı çıktığımızda yine oyalanmalık yiyecekler sınıfından çıkıyor benim için 😔