Merhaba öncelikle yemek yemeyen bebişlere karşı nispet amaçlı bir başlık değil onu söyleyip linçlerden korunayım 🥲
Kızım şu anda 18 aylık ve yaklaşık 12-13. Ayından beri devamlı olarak bir şeyler yemek istiyor. Bu durum beni başlarda mutlu ediyordu ama aradan altı ay geçti ve ben yiyecek bir şeyler bulmaya çalışmaktan tükenmeye başladım. Şu anda 11 kilo yani öyle obez bir çocuk da değil. Ev, park, bahçe, avm fark etmeksizin sürekli olarak elinde yiyecek bir şey olsun istiyor. Abartısız söylüyorum benim en az 2 katım yemek yiyordur. Yani bugünden örnek vermek gerekirse sabah kahvaltısını yaptı üzerine tezgahta kuru dutları gördü onlardan istedi epeyce yedi. Sonra muz istedi, o bitince bisküvi istedi. Uyuyup uyandıktan sonra öğle yemeği yedi belki yarım saat geçti 6-7 tane bebek bisküvisi, 3 Pankek, arkasından salatalık, sonra mandalina, sonra tekrar dut, sonra bir dilim tam buğday ekmeği ekmek, en son da akşam yemeği
Yani özetle bunu ilgi çekmek amaçlı vs kullanıyor olabilir mi diye aklıma geliyor ama kızıma yalnız bakıyorum, ekran vs yok yani bütün günüm onunla oyun oynayıp dışarıda gezerek geçiyor, sürekli iletişimdeyiz. Bu durumu sınırlandırmalı mıyım yoksa hazır yiyen çocuk bulmuşum salmalı mıyım