bbk88 2,5 yaşında ayırdım ve hiç zorlanmadım. Burda aylıkken ayıranları gördüm ama bebeğin ne zaman kusacağı belli olmaz bi an kusmuğunu yutup aspire olup Allah korusun ölen çok bebek var. Benimki şuan 3,5 yaşında her hasta olduğunda yanında yatıyorum iyileşene kadar. Özel hayat da 5 dakika sürüyor onu da başka odada yaptık