Kızlar eşimle oyle konusuyorduk bebeğimizin odasini ne zaman ayiririz diye sonra o da dedi 3 erken 5 yas olur ben korkarim aklim kalir vs ben de dedim ama gec bence falan 5 ne dedim normal konusurken dalga gecer gibi 3 yas daha farkinda olmaz vs dedi sonra kendimizi tartisirken bulduk ben sinirlendim dalga gecer gibi ya he he falan diyincee🤔 sonra yapay zeka cocugun mahramiyeti için bak ayrilmasi lazim diyo dedim sonra eslerle ozel alan icjn sart diyo diyince heh tamam ozaman dedi bana boyle de dedi hemen ama ben de sen dusunsene bunu falan ben demeden dedim o da korkuyo ben de korkarim bilmiyor da esim ne zanan ayrilir demek onu da anliyorum ama ben de ben duyene kadar dusunemedin mi bunu dedim kizdim kamera koyarsiniz diyo dedim yapay zeka kameraylada olmaz icim rahat etmez dedi. Zaten suan bebegim yanimda yatiyo 9 aylik🥰