ebruuu_ ben oğlumda yeni doğduğu zaman Jenny will kullanmıştım sonra babybturco ya geçmiştim. Bir süre kullandım ama hep pişik yaptı, sızdırma da oluyordu. Sonra Molfix e geçtim. Molfix in bir ara böyle aşırı pamuklu arkası lastikli farklı bir serisi vardı o çok güzeldi sonra değiştirdiler ama kullanmaya devam ettim. Sorun yaşamadım. Bezi bırakana kadar Molfix kullandım. Bazı serileri paket renklerine göre bezin kalitesi bence değişiyor ya. Bezi bırakmadan önce bir aşırı bir pişik olmuştu ama bence bezle alakalı değildi çünkü Molfix kullanırken pişik sorunu yasamamistik. Aşırı sıcaktan olmuştu bence. O zaman aşırı bir kızarıklık olmuştu. Ondan sonra zaten oğlum da bez takmak istemedi tuvalet eğitimi vermiştim. 2 bucuk yaşına kadar uzun süre kullandım Molfix. Baby turco cok sizdiriyordu ama onun öncesinde kullandığım.