esranushn bence orta ne ince ne kalın. Yumuşaklığını çok beğendim. Öyle sentetik kokusu da yok bez de. Sadece bence eksisi hava kanalı yok prima, molfix de ki gibi ama parasına göre bence gayet iyi bir bez. Kaka da taşma vs de yaşamadık, pişik de yaşamadık sadece biraz popoda var ama o da bebeğim kabız katı yapıyor sadece o temas ettiği bölgede çok az var. bez bir beden küçük bence bir beden büyük alınmalı. Genel olarak güzel yani ben çok beğendim