Aysegulss anladim.canim senin yavrucun büyükmüş biraz ben 2 aylıkken ise başladım sabah 6.30 da emzirip cikiyo4dum evden aksam 8 e kadar y9ktum o arada anca iki kez sağıyordum oda mak. 10 dk göğüslerini bosaltamiyordum bile 😔😔 6 aylıktı işi bıraktım baya baya azalmıştı sadece 1 gündüz 1 gece emziyordum sonra sadce geceye döndü oda uyku sersemi alıyordu 1 ay böyle devam etti. Sonra ailevi sıkıntılarımız oldu stresli dönemde ben emme reddinde oğlan olunca tamamen gitti. Hayırlısı bu kadarmış dedim. Çok.uzuldum ama yapcak.bisey yok o arada evdeyken herşeyi yedim içtim ama malesef olmadi gelmedi giden geri