Aysegulss ben sabah ise gitmeden boşatlıyordum göğüsleri sonra öğle arası yemeğe gitmeyip süt sağıyordum sonra da 2 bucukta çıkınca eve gider gitmez sağıyordum evdeyken de emziriyordum sık sık boyle sütüm baya devam etti 14. Aya kadar sonra subakut tiroidit diye bir hastalık çıkınca kullandığım ilaçlar yüzünden süt vermeyi kestim aynı sıklıkta sağmama rağmen gece emmeleri olmadığı için sütüm kesilme noktasına geldi, ise başladım diye sütüm azalmadı ama hastalıktan azaldı