Bende sezeryan doğum yaptım dört ay sonra oldum 3 ay birer hafta gecikmeyle düzenli oldum ama iki aydır üç olacak neredeyse olmadım doktora gittim normal dedi zaten pcos vardı bende bir duzenleyici verdi onu kullandim şimdi onun etkisiyle olmasını bekliyorum 7 gün sonra bebeğim 10 aylık olacak 11 den gün alacak bel ağrım oluyordu biliyordum regl olacağımı böyle olupta tekrar olnayan iki üç ay varmı benim gibi pcos olupta merak ettim