newannee__
Bizde kardeşlere bilezik takılır.
Durumunuz müsait değilse eğer gram yinede pek uygun olmaz. Belki ev hediyesinden kısabilirsiniz ama kardeş evlendirmek genel olarak masraflı. Evine eksiğini alayım, takısını alayım, düğününe elbisesi falan derken..🙂