newannee__ İyi geceler ağustosta görümcemin düğünü var ne takmam lazım karar veremiyorum pek de durum yok sadece eşim çalışıyor ama kardeş de olunca bş destek olmak istiyoruz bir hediye bir de yârım düşündük ama hediye sorduk ne lazım diye eşime süpürge demiş 15 bin falan istediği de ee yarım desen de o kadae var baya sıkışacağız anlayacağınız yarım yerne gram nasıl olur ? Ya da hediye daha uygun fiyatlı bir şey alıp da yarım mı mantıklı aslında konuşurken sehpa al çok lazım olıyor demiştim alayım istersen onu ben dedim bir de ütü masası alaym dedim ama eşime süpürge demiş biraz karışık durumm anlayacağınız
Tatlican newannee__ Bençe çeyrek altın alın. 15 bin normal süpürgemi fazla değilmi. Gerçi fiyatları bilmiyorum. Bakıcam şimdi🤣
dygskerem newannee__ hem 15 bine süpürge hemde yarım altın fazla bence yarım takıp bütçeye göre hediye alın çok da isterse altını bozdurup alabilir istediğini
newannee__ yavruaslanlar yarım alıp 5 6 bimlik de hediye düşünmüştüm süpürge diyince biraz zorlayacak ikisi
Marla Hamur yoğurma makinesi alırdım, uygun fiyatlı ve kaliteli modelleri var. Takı olarakta yarım altın takardım. Gram az olur, ayıp olur.
newannee__ Marla mantıklı aslında da görümcem pek o tarz şeyleri almayı sevmiyor gram bana da ayıp geldi de bilemedim sizlerden hardım alayam dedim
merkursavascisi_06 newannee__ 5-6 binlik bi hediye çeki alın karacadan, süpürge istiyosa eğer kalanını da kendi ekleyip alsın
newannee__ Tatlican büyük kablolu süpürgeler var ya Philips dysom o tarz istiyor çeyrek de mantıklı aslında ay bu düğün süreçleri de çok zor da
newannee__ yavruaslanlar o da philips ya da dysom istiyor ama hangi model tam bilmiyorum kendi demişti 15 falan diye
Tatlican newannee__ Tammda baktım benim kullandıgım gibi küçük Philips 5 bin Bir üstü var 10 bin Philip marathon
newannee__ yavruaslanlar eşim de dediyse alaacaz diyor ben yarın sehpayı beğendin mi diye sorayoım en iyisi yoksa çok zorlamcaz flmeldmsösm
umaykusunannesii newannee__ biz kelepçeli bilezik taktık, durumunuzu anlıyorum ama bizde yarım gram takılmaz ayıp karşılanıyor. Ev hediyesi yerine altın alırdım.
newannee__ umaykusunannesii aslında ben düğün yapanlara çok takmak isterim hele de kardeşler olunca durum biraz daha garklı olıyor gönül ister bilezik takmak ama hadi buna taktık daha bir tame daha görümcem ve iki kardeşim bar dırumum onlara hiç olmayabilir haksızlık da yapmak istemiyorum hiçbirine
Tatlican yavruaslanlar Valla hangi seri bakmadım bile canım😄 çeyiz alırken en uygun fiyatlı buydu bende aldım çokta seviyorum😂😂10 yıldır kullanıyorum. Küçük oluşu da güzel .