DogaLina Begum64 iyide rotanın 2. Dozu var o zaman verem yapılmıyo. O zaman geçersizmiymiş yani o ay ki doz? Burda bi yanlışlık var
Begum64 DogaLina yok geçersiz değil tabi ki. 2. Ayda 2 tane canlı aşı var ya birlikte olunca daha kuvvetli bağışıklık sağlıyormuş sadece.
Begum64 busratarkan mecburi değil. Fiyatlar biraz şehire göre değişiklik gösteriyor sanırım. Bugün 2. Dozunu 210 liraya yaptırdık biz.
Pinkbery Nako ben rotayı 3 ve 5. Aylarda yaptırdım yani aşının olmadıgı aylarda. Doktorumuz bize rota ile diğer aşılar arasında 28gün olmalı demişti🤷
Mora bize rota da ateş yapar ishal yapabilir ikinci ay aşısı zaten ağır üçüncü ayda yapalım dedi doktorumuz, 3.5 ayı geçirmeyin yeter dedi ilk doz için aynı olma zorınluluğu yok yani aşılarla
1oglananasi DogaLina biz daha almadık 20 gün sonra yaptırcaz dün sordum 311tl dedi eczane . İzmirde oturuyorum ben .kafalarına göre mi belirliyorlar acaba
Begum64 DogaLina doğrudur her doktor farklı bir şey söylüyor biz de aklımıza yatanı uyguluyoruz sonuç olarak :)