Kızlar bebeğim cuma günü 2 aylık olucak. Bi doğum yaptığım hastanede birde özel muayenehanede olmak üzere 2 doktorumuz var.
Doktorumuzun biri rota ve devletin yaptığı 2.ay aşısı aynı gün yapılmalı diyor diğeri farketmez diyor
2.ayda Rota yaptıranlar siz nasıl yaptırdınız aynı günmü farklı günmü???