abcd1234_ Tüm yanıtlarınızı okudum. Sanki doktor bey yolda bulup öyle demiş gibi ama siz randevu alıp gitmişsiniz ve kolay randevu bulunabilir bir doktor da değil. Demek istediğim, demek ki sizin de içinizi rahat olmadığı, hissettiğiniz bir farklılık olmuş ki gitmişsiniz. Zaten direkt otizm dememiş, riskli demiş. Erken müdahaleyle hiçbir şeyi kalmaz umarım.