abcd1234_ ya ben gerçekten anlamiyorum, karşılıklı oyun nasıl oluyor, bellki yalnız oynamayı seviyor, mutlaka size katilmasimi gerekir, ve ya size katilmiyor diye otizmlimi oluyor, Sabri hergunere giden herkes riskli tanimi aliyor, ben daha gidipte bir çoçuga normal dediğini görmedim, tabii ki doktoru dinleyip bebeğinize eğitimi aldirn ama bu süreçte kendinizi yipratmayin lütfen , belli olmaz, belki biraz gelişimi geriden gelir ve ya özel eğitmle toparlar insallah🙏🏻