ser666 yaşın çokta küçük değil. Kafayı mı yedin sen dışarı çıkmana karışıyor eşin? Ben de 20 yaşındayken evlendim. Eşim bana dışarı bensiz çıkamazsın dese o yaşta bir hayırdır olurdum yani. Ben çok severim gezmeyi kimse engelleyemez. Gece yarısı bara sahile git demiyor kimse sana. Eşin benim gözümde sana köpek muamelesi yapıyor. İpini tak onla gezsin. Ne demek parka bahçeye eşimle çıkarıyorum ya. Kaçıncı yüzyılda yaşıyorsun sen?
Kaldı ki 14 aylık çocuk her gün çıkması lazım evde durur mu çocuk