ser666 evet bu tam olarak kölelik oluyor aslında.. keyfi sekilde esinizin cani istemedigi için evde bir hayat yasiyorsunuz.. esiniz istediginde sizi havalandiriyor falan.. ve bunu normal görüyorsunuz.. bu hiç normal bir durum degil aslında biliyor musunuz.. sonucta yetiskin bireysiniz ve ne yapmaniz gerektigini veya ne yapmamaniz gerektigini kendiniz ayirt edebilecek yastasiniz.. bahceye cikip hava almanin zarari ne olabilir ki sizin olmasa bile çocukların buna fazlasiyla ihtiyaci var.. benimde buna benzer bir hayatim vardi ama ben bu durumu normallestiremiyordum.. umarim her sey izin için guzel olur.. ekran konusuna gelecek olursak vermezseniz unutur merak etmeyin