queenssss bebeğim için e bebeğin leke çıkarıcısını almıştım hem toz hem sıvı olan ama memnun kalmadım
Stop leke çıkarıcıyı görüyordum hep instada o gün BİM’de gördüm 89 tl ye gelmiş fiyatı Trendyola göre baya iyiydi denemek için aldım kakalı zıbın vardı lekesi kalmıştı onu bile çıkardı beyzlardada çok etkili