queenssss Ben beyaz renkli toz olan Vanish oxi action kullanıyorum çok memnunum. Lekenin üzerine koyuyorum bir miktar, su ile ıslayıp kaşığı ile biraz ovuyorum, artı çamaşır sodası atıyorum ön yıkama yapıyorum sonra sentetik ayarında çalıştırıyorum hem beyazlar bembeyaz kalıyor hemde lekeleri çıkıyor. Tavsiye ederim