namimemem meryemmeyra25 yogurtla başlamanı tavsiye ederim sonra sebzeler bittikten sonra meyveler genelde tatlı yedikleri zaman öbür besinleri reddetme oranları yüksek oluyor
keyid momofkivanc yani 6 ayı bekleyip 3 günde bir deneme yapmaktansa o süreyi daha erkene çekmiş oldu sanırım. 5 aylık sıvı olarak başlayıp şimdi 6 da daha püre gibi veriyorum.
keyid Şahsen ben meyveyle başlayınca sebzeleri sevmiyor olayına inanmıyorum ya.Her çocuk farklı oluyo bence. İlk çocuğumda da meyve ile başladım sebze hayranı oldu. Bunda da elma armut ile başladım avokadoyu kabağı daha çok sevdi 😁