aylnbrce merhaba. Eserek mı verıdınız acaba Bız de beş aylıgız doktor altıncı ayı bekle dedı ama bu ay az kılo aldı 15 gün sonra tadıma başlasam nasıl olur ya bır de en korktuğum şey ya bogazında jslırsa kalırsa hep öyle vıdeolar çıkıyor pütürlü verın ılerde her seyı yer dıyolar ılk yogurtls başlasam dıyorum sıze doktor lıste mı attı nasıl bır sey bana özelden atar mısınız rıca etsem doktor bana listeden bahsetmedi Bn kendım araştırıyorum 🙏🏻