canan6668 Ben kullanmadım ama düşünüyordum kullanmayı dahiliyeye gittim muayene oldum test verdim doğuştan böbreklerimde sıkıntı olduğu için doktor kullanmamı uygun görmedi ayrıca kilo verdiriyor evet ama yan etkisi çok fazla olan ilaçlar bunlar ve ilacı verirken fayda/zarar hesaplaması yapılıyormuş genelde zararı faydasından çoksa vermiyolar faydası zarardan çoksa zarar göze alınabilecek düzeydeyse veriliyormuş tanıdığım birisi de bu iğneler yüzünden böbrek taşı oluşturması sonucu ameliyat olma durumunda kalmıştı gözüm korktu açıkçası hiç bulaşmıyorum 😅