gullacc kendiliğinden geçeceği için takmayın. 6 aylıkken yavaş yavaş dökülüyomuş araştırdım
Ben 2 kez seytinyağ yaptım ama cok az yumusadı ve dökülfü donra durulaması zor ve bebeğim üşüyo diye bıraktım 1,5 aylıkken konak başladı 3 aylıkken kendi kendine dökülmeye başladı yabaş yabaş dökülüyo nerdeyse yarısı döküldü 2 haftada
Stres yapmayın hatta bebeğim çok kaşınıyo ondan da olabilir ben de çok üzülüyodum