gullacc ben kızım için şöyle yapmıştım; bolca organik zeytinyağı masaj yaparak yedire yedire sürüyordum, en az bir saat bekletip bit tarakları vardır bilirsiniz belki aşırı sık dişli, onunla uzuuun uzuuun tarıyordum. Evet biraz saçlarda kopma ve deride hafif hassasiyet oluyordu ama tüm konaklar temizleniyordu. Sonrasında mustelanın konak için olan bir köpük şampuanı var, onunla iyice yıkıyordum. Bu şekilde 3 uygulama yaptım 3-4 gün aralıklarla ve tamamen geçti. Bir daha da konak olmadı. O günden beri hala aynı şampuanı kullanıyorum, kızım 21 aylık oldu.