momelyaduru Bende de azaltma işe yaramıyor dün aşırı kriz çıktı 3 saate yakın sürdü çok zordu ve buna sebep olan şeyin 17 saat vermeyip sonra dayanamayıp vermek olduğunu düşünüp tekrar tamamen kesme kararı aldım dün 14:00 dan beri vermedim 30 saat oldu tam, kızım alışıyor bugün çok rahat geçti gece zaten bir süredir iyiydi ikna olup kendi uyuyordu . Ama ben, ben çok özledim bir günde . Çok zor tutuyorum kendimi bir daha kızımla bunu yaşayamayacak olma düşüncesi beni bitiriyor . Bende mi bir sıkıntı var kimseden böyle şeyler duymadım hep çocuk açısından zorluğu konuşuluyordu . Ben de şaşkınım kendime .