mutlu27 vety reflusu var bende ikinci cocugumda yaşadim o kadar cokki ek gidaya basladim biraz biraz azaldi
mutlu27 vety emzik onermisti dogum yaptiran ebe ama benim çocuk tutmadi iste yastigini yuksek tut biraz