vety ben götürdüm 4 yaşındayken bir test yapıldı reflüsü yok ama mide kapakçığı gevşek denildi bu yüzden enfeksiyon anlarında kusma durmuyor enfeksiyonu yüksek olduğu zamanlarda kullanması için mide koruyucu ve gaviscon yazdı bazen biraz işe yarıyor bazende işe yaramıyor o zamanda hastanede serumla durduruyorlar kusmasını