sevvallcik arabayı teslim alacağınız zaman alacağınız paranın %40 ı içerde olmalı. mesela bir milyona girmek istiyorsanız 5. Ayın sonunda sistemde 400 bin tl olması gerekiyor. Yani aylık ödemeyi yüksek tutmanız lazım ya da peşinat vermeniz gerekiyor. Arabayı almaktan vazegeçerseniz onlara verdiğiniz kar payını geri iade etmiyorlar. Arabanın borcu bitene kadar ipotekli kalıyor gibi ayrıntılar da var