UrbanMom annesininaski_ doktor bana ilk 6 ay diyet yasak demisti. Oglum 3. Ayda emmeyi bıraktığı için sonrasinda basladim ben. Bu arada 3 yasinda yani senelere yayıldı bu kilo verme yani 2 ayda 9 kilo verdim günceli 🙂 bi de emzirmek Doğal spor derler
UrbanMom sesizlik20 arada olmuyor desem yalan olur kendime soz verdim 5 kiloda 1 bir günlüğüne diyet bozacagim diye. 74 olunca o gun cips, patates kizartmasi, jelibon Allah ne verdiyse 😂 ama midem kaldırmadı alışmışım bu yemek sistemine
mamacitaa_ UrbanMom anlıyorum hemenn hemenn ayni seyleri yapmisiz.🫶🏻🌻 ben geceb eylul ayindan beri yaptim aralik gibi bıraktım o tempoyu, duzeni. Simdi yine aldim +5 kadar. hedef verebilmek yine.🥳
fatmaktoprakci UrbanMom yanlış ama yiyerek kilo veremiyorum tek öğün besleniyorum protein ağırlıklı kahve yeşilçay dukan birası destekleyici Detokslarla devam . 64 ile başladım güncel 59 hedefim ise 55 az kaldııı 😂😂tatlı ekmek şekeri çıkardım diyet döneminde hayatımdan 😂 bu arada kan değerlerime baktırdım hiç bi sorun yok
UrbanMom fatmaktoprakci aralikli oruc yapıyorsunuz ketozis diyorlardı sanırım bende bi ara yaptim ama ciddi rahatsiz oldum gunde 1i 2ye çıkardım geri
mamacitaa_ UrbanMom ama cok verdim ben. 5′ini almak cok da sey yapmadı beni 🫢🫢😂 simdi vericem yine dikkat etmeye basladim
UrbanMom mamacitaa_ bende artik sadece 5 kilo sadece fazlam var demek istiyorum daha 13 kilo var hedefte çoğu gitti azı kaldı 😂
UrbanMom mihribanelizan ben emzirme sırasında diyet yapmadım 3 yasinda oglum. Doktor bana 6 aydan sonra yapabilirsin demisti. Beyaz ekmek yerine benim gibi yulaf unu kullanarak tarifler yapın isterseniz bi de spor yapın sezaryen olduysanız hele ki yeniyse hic yapmayın. Ha ama cocuk büyüdüyse bende sezaryen oldum ama spor yapıyorum bir sorun olmuyor. Bunu bence doktorunuza sorun benim yöntemlerim belki bebeginize uymayabilir.