Asyaveannesi04 Zambakcicegi_ Kayınvalidem arkaya oturmak ister genellikle, öne oturmak istese de sorun etmem
asilazmazbalkokmaz Zambakcicegi_ Önüde arkasıda aynı yere gidiyor. Kayınvalidem hiç ön koltuğa yeltenmedi ama oturmasınıda sorun etmem, kayınpederim falan varsa mesela ben arkaya geçmeyi tercih ediyorum. 🙂
birtutamorgu Zambakcicegi_ ben ön koltukta oturmayı asla sevmiyorum korkuyorum o yüzden herkes oturabilir sorun değil 😂😂😂
hazale966 Zambakcicegi_ banada farketmez,, ama kayınvlidem hiç oturmaz öne. Ben otur desemde oturmaz bazen eşim önce onu alıyor arkada olmuş oluyor ben geldigimde öne otursaydın dedigimdede yok der
kvsrbrn Benim kv hiç sormaz bile direk oturur.Ama ben de onun oturmasını sıkıntı etmem.Örneğin kendi annem bizim arabaya binecek olsa ona da sen öne bin derim.Ama annem kabul etmez genelde
Marla Zambakcicegi_ Kimin oturduğuna takılmam. Eşim benim dışımda kimseyi oturtmak istemez pek ama kayınpederim, babam vs. varsa arkaya geçiyorum :)
yenibir_ Zambakcicegi_ saygı niyetiyle öne annesi oturur yada ben sürerim sadece ikimiz gideceksek ama geri türlüsü kendi annem de eşimin annesi de öne oturur bence makbulu bu
momqueenn Eşim benden başkasının oturmasını istemez. Ama ben saygımdan kayınvalideme de kendi anneme de teklif ederim.İkisi de kabul etmez.Ben otururum yani.Fakat onlar da otursa benim için sıkıntı değil.🤗
ikiyavruskaannesi Zambakcicegi_ Araba aynı yöne gidiyor. Benim için ha annem önde oturmuş ha kayınvalidem ha kız kardeşim ha görümcem fark etmiyor.